Moj NovAge set


Uz Oriflame rutinu njege kože za mlađi izgled, maksimalno sam poboljšala izgled svoje kože. Svaki korak rutine savršeno priprema kožu za naredni. Od čišćenja do noćne kreme, Oriflame setovi djeluju zajedno i omogućavaju vam savršen izgled kože. Potrebne su samo dvije minute, ujutro i navečer. Do svog seta sam došla kada sam postala član Oriflama i sama se uvijerila u kvalitet.Problem moje kože je što je izuzetno suha i pad tonusa. Korištenjem seta koža se hidrirala i u toku dana nema one zategnutosti koju sam prije imala.

"Moja omiljena kolekcija za njegu kože Novage Ultimate Lift. Posebno imam dva favorita iz ove kolekcije: Ultimate Lift serum i Noćna krema, zbog luksuznih tekstura koju moja koža jednostavno upija. Volim činjenicu da aktivni sastojci u ova dva proizvoda rade efikasno na učvršćivanju i zatezanju moje kože tokom noći."
"Ako su oči prozori duše, područje oko očiju je pano našeg života. To je područje lica koje otkriva naše godine i od presudne je važnosti zaštititi ga. Ljudi obično misle da su kreme za područje oko očiju precijenjene, ovo područje je jako osjetljivo, a pore i koža su tanji. Oriflame kreme za područje oko očiju imaju laganu teksturu, nemaju mirisa što umanjuje mogućnost iritacije. Nanosim je ujutro i navečer.
🌸 Oriflame setovi 🌸 
Ukoliko želite da imate svoj set javite mi se preko inbox-a ili preko e-mail 


Ovaj mjesec učlanjenje u Oriflamu je besplatno 
Učlanjenjem dobijate razne benefite. 💥Jedan od benefita je 25%popusta na sve proizvode. 💥
Dostava na kućnu adresu 🚐
🥰Odgoda plaćanja 14 dana. itd 👀👀







Popular Posts