Zdravlje i Ljepota




Hvala vam što ste na mom blogu i što ste odvojili vrijeme kako biste saznali nešto više o Oriflame, o svijetu ljepote koji je mnogima uljepšao i promijenio živote. Ja sam Džana i nezavisni sam Oriflame menadžer. U Oriflamu sam već drugu godinu i otkrila sam niz fantastičnih mogućnosti koje Oriflame kompanija pruža.Opcija koja je mene privukla u Oriflame je opcija lojalnog potrošača.Šta znači biti lojalan potrošač u Oriflamu. E sad da ne mislite da Vi morate nešto stalno da naručujete i da imate neki limit NE to nije to, već lojalan potrošač znači da sebi naručujete kad želite i koliko želite s tim da sve plaćate 20 do 25% jeftinije nego je u katalogu. Naručeni proizvodi Vam se dostavljaju na kućnu adresu za 3 ili 4 dana i kada preuzimate svoju narudzbu Vi tada ništa ne plaćate već imate rok za uplatu od 14 dana. Sjajno zar ne, ma ko to ne bi poželio.
Ukoliko ste zainteresovani tu sam da vam pomognem da postanete dio Oriflame porodice. Kompanije koja je iz Švedske koja je prisutna preko 60 zemalja i ima više od tri i po milona nezavisnih saradnika. U našoj zemlji je Oriflame prisutan više od 20 g i to je prva kompanija direktne prodaje koja je došla u našu zemlju poslije rata. IZGLEDATE ODLIČNO ZABAVITE SE ZARADITE NOVAC KVALIFIKUJTE SE ZA MEĐUNARODNA PUTOVANJA

 






Popular Posts